Kachina Cantina- Denver

4.2
251 reviews
icon/ic_price_rangeCreated with Sketch.
$30 and under
icon/ic_cuisineCreated with Sketch.
Tex-Mex
Kachina is a free-spirited, modern cantina providing an escape in the LoDo district of Denver. Kachina’s inspiration is found in the Four Corners region of Southwest America and Baja Mexico.

Go on an adventurous culinary roadtrip with offerings of twists on Mexican and Southwestern standards, like shrimp ceviche, green chili stew, our selections of guacamoles and salsas, and the seven different types of tacos with your choice of corn tortillas, flour tortillas, bibb lettuce wrap or Navajo fry bread.

Continue your journey with a smoky margarita or other selection from our thoughtful wine list, local and regional craft brews, inspired cocktails and agua frescas, or the impressive collection of artisan agave spirits.

Taste what happens when the open road is roamed alongside authentically prepared cuisine, fresh margaritas and sipping tequila, and, of course, great friends.
avatar copy

Private Dining

Book your next event with us

View details

Specials

Daily Happy Hour

Enjoy our daily Happy Hour from 3pm-6pm
- $3 Tecate
- $6 Margaritas, Palomas, and Sangrias
- $2 Street Tacos
- $6 Open Faced Quesadilla

Terms and Conditions:

Valid For: 1 - 20 people

Starts: May 6, 2019

Ends: May 7, 2118

Availability: Mon-Thu 4:00PM-6:00PM

What 251 People Are Saying
Overall ratings and reviews
Reviews can only be made by diners who have eaten at this restaurant
4.2based on recent ratings
4.3
food
4.0
service
4.3
ambience
4.0
value
Noise · Moderate
87% of people would recommend it to a friend
5
4
3
2
1
Sort by
Filters
GC
1 review
Dined 6 days ago
Overall 5food 5service 5ambience 5

If you’re looking for an incredible dining experience look no further than this! All aspects were great and we are looking forward to coming back when we visit Denver again.

Kachina Cantina- Denver
Responded 4 days ago

Thank you so much Gearry! We all look forward to seeing you again soon! Michael GM

Report
Helpful
CN
Denver
12 reviews
Dined on July 12, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Always outstanding with SO much food! Customer service is great, and the location is vibrant.

Kachina Cantina- Denver
Responded 4 days ago

Thank you so much for the great feedback! Michael GM

Report
Helpful
PG
Denver
1 review
Dined on July 12, 2019
Overall 4food 5service 5ambience 4

Food was excellent. Our wait staff person was great, and made some good suggestions off the menu. The noise level was very high, but it was a Friday night, before a Rockies Game. I will return, but not on a Friday night or before a Rockies game. Green Chili Nachos, were to die for!!!

Kachina Cantina- Denver
Responded 3 days ago

Thanks for the feedback Patricia!

Report
Helpful
h
St. Louis
2 reviews
Dined on July 6, 2019
Overall 4food 3service 4ambience 3

Loud table next to us. The chilequiles was disappointing (cold) and not much chicken. We would still go back for the Navajo tacos though

Kachina Cantina- Denver
Responded on July 9, 2019

Thanks for the feedback! I do hope that you said something to your server or my manager so we could have done something about the chilequiles. Glad that you would be back though. Michael GM

Report
Helpful
RH
1 review
Dined on July 3, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

It was very noisy inside the restaurant, so we chose the patio. And, it was great! Our server was very knowledgeable about the food and specials and made some great recommendations. We came because of the Facebook post about the fireworks, and it was the best choice ever.

Kachina Cantina- Denver
Responded on July 6, 2019

I'm glad you had a good time! Looking forward to seeing you again. Michael GM

Report
Helpful
AB
Denver
2 reviews
Dined on July 3, 2019
Overall 3food 5service 1ambience 4

Your food is delicious. Our waitress was terrible though. We wanted to discuss with you, but had to get to a game. We come to your restaurant often, before ball games, and usually have excellent service. She was impolite and everything took forever. Thanks for listening.

Report
Helpful
M
Denver
3 reviews
Dined on July 3, 2019
Overall 4food 5service 4ambience 5

Super busy but overall positive experience. We will definitely be back...

Kachina Cantina- Denver
Responded 4 days ago

Thanks for the 4 stars!

Report
Helpful
AB
1 review
Dined on July 2, 2019
Overall 1food 1service 1ambience 1

Food was horrible And so was the service. It was greasy and it’s pretty hard to mess up Mexican but hey succeeded

Kachina Cantina- Denver
Responded on July 6, 2019

Sorry to hear about this Amanda. I do apologize for the lackluster experience but I do hope you said something to one of my managers while you were here. I do hope that you will give us another chance, Michael GM

Report
Helpful
JE
1 review
Dined on July 2, 2019
Overall 3food 3service 2ambience 4

Server was distracted most of the time and food was just mediocre. Tacos were extremely watery, not consistent and poorly constructed. Margaritas were good.

Kachina Cantina- Denver
Responded on July 6, 2019

Thanks for the Feedback Jeff. I apologize for the mediocre experience. Michael GM

Report
Helpful
LD
Denver
5 reviews
Dined on June 23, 2019
Overall 2food 2service 2ambience 3

Very mediocre food and service. The food lacked flavor and the service was really poor especially at a time when the restaurant was not very busy.

Report
Helpful
p
Pittsburgh
11 reviews
Dined on June 22, 2019
Overall 4food 4service 4ambience 3

Despite attire being listed as business casual, this was a very casual restaurant where wait staff wore jeans and tee shirts, so don’t bother much with what you are wearing. Only sour note was when some ridiculous young women decided to photograph her dessert plate outside where the light was better, on a cold evening, holding the door open right beside our table. My husband let her know she had to shut the door, and instead of apologizing like a decent human being, she kept giving him dirty looks. This was no reflection on the restaurant, just a particular diner, although having that door locked on a night when no one would be dining outside might have averted the situation.

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 25, 2019

Hello! I'm sorry that our uniforms were not what you were expecting. Yes we are a casual restaurant near Coors Field but I like to think we give better service and hospitality than that. I do hope that you had a good time. I see you gave us 4 stars. Yes we do not have control over our guests but do apologize that the door was open We cannot lock the doors from the inside to be compliant with fire code regulations I do hope that you will return Michael GM.

Report
Helpful
m
Denver
2 reviews
Dined on June 21, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Service is superb! Tacos are delish!

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 25, 2019

Thank you Michael! See you soon! Michael GM

Report
Helpful
MF
1 review
Dined on June 20, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

We sat out on the patio and had a lovely lunch. The fish taco and the carnitas taco were delicious! Also, this is the first place I've found in Denver to have melty, yummy queso like they have in the Southeast.

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 25, 2019

Thanks for the great review Meagan I am so happy that you had a great time at Kachina! Michael GM

Report
Helpful
S
Austin
5 reviews
Dined on June 18, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Kachina was awesome. Great location in the Dairy Block. Hip, eclectic decor - there’s cool murals and even a little airstream trailer in the restaurant. I felt like it was more southwest style than Tex-Mex but good nonetheless. I liked that you could do a trio with any of the salsas or guac (the guac is really small so I definitely recommend doing more than one.) The tacos were delicious - that carnitas taco! Good drink options as well. My only recommendation is for Kachina to add churros as a desert option (because who doesn’t love cinnamon deliciousness?) I will definitely be back again for more tacos!

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 21, 2019

Hi Sara! Thanks for the great feedback! We do have some delicious beignets; hopefully you tried them. Hope to see you again! Michael GM

Report
Helpful
LR
San Francisco
1 review
Dined on June 15, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Delicious food, margaritas and very close to Coors Field!! My favorite is the vegetable chile relleno (not burrito!!). The GM Michael came by to make sure everything was OK. Very fun atmosphere.

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 18, 2019

Hi Liz! Thanks for the update and I'm glad you enjoyed the relleno and had fun celebrating Father's Day! See you soon! Michael GM

Report
Helpful
S
Denver
1 review
Dined on June 15, 2019
Overall 4food 4service 4ambience 4

My mother and father-in-law both ordered two single tacos. They were not impressed with the portion size.

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 18, 2019

Hi Scott! Sorry that they were not impressed with the portion size. We use typical tortilla sizes and one taco is never enough. The taco plate is a great deal for $15 that comes with rice and beans. Hopefully you'll return! Michael GM

Report
Helpful
ID
Denver
2 reviews
Dined on June 14, 2019
Overall 2food 2service 1ambience 2

Our waiter took food and wine away when it was still half full. The meal was so so nothing I’d crave or order again and the price was not worth it. Big disappointment.

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 21, 2019

Hello! Sorry about that! I do hope that you said something to your server or one of my managers we would have gladly re-made your order. I apologize we did not exceed your expectations! Michael GM

Report
Helpful
LR
San Francisco
2 reviews
Dined on June 11, 2019
Overall 4food 3service 4ambience 5

We really like Kachina Cantina but the food/drinks are inconsistent. Last Friday night we were there and everything was delicious! Then we went again on Tuesday night and everything was just average. The vegetarian burrito was amazing on Friday night. On Tuesday it was half the size and I don't think there was any squash in it. The margaritas were delicious on Friday but too tart on Tuesday. We'll be back for sure but we're hoping it's consistently great from now on!

Report
Helpful
T
Chicago
1 review
Dined on June 8, 2019
Overall 2food 3service 1ambience 5

The menu has a lot of potential. The execution was poor, the open kitchen was disorganized management seemed to wander around in a fog, the waiter forgot our appetizers, never checked in, never offered another round of drinks and was generally disinterested.

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 11, 2019

Hi Torran, Thanks for the feedback! I am sorry that we did not exceed your expectations and for the lackluster service. We will use your feedback to better ourselves. Michael GM

Report
Helpful
CR
Denver
1 review
Dined on June 3, 2019
Overall 4food 4service 5ambience 5

Food was pretty good - would recommend the carne asada taco on fry bread. The fry bread is amazing! BBQ chicken taco was not great, pretty greasy and sour. Would like to go back and try some different options. The margaritas are standard. The vibe is fun. Would overall recommend!

Kachina Cantina- Denver
Responded on June 6, 2019

Thanks for the feedback!

Report
Helpful
S
Las Vegas
2 reviews
Dined on May 26, 2019
Overall 4food 4service 5ambience 4

We were the reservation party of six fromhelp! The staff kept extending our reservation until our cycling group arrived. (The riders were coming from Fort Collins). Po

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 28, 2019

Hi Sherrie. I'm glad you had a good time! Michael GM

Report
Helpful
JJ
Omaha
4 reviews
Dined on May 25, 2019
Overall 3food 3service 2ambience 3

We ate at Kachina Cantina twice in one day. First meal tacos. Waiter brought both meals with flour tortillas. We had ordered one with corn the other with flour. The meals were cold and the waiter wasn't around much.
Had a hamburger and chicken tortilla soup for dinner. Both were excellent. Waitress brought our food and check. Since we weren't eating big - she left us alone.

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 28, 2019

I apologize for the lackluster experience! I do hope that you will return next time you are in town. Michael GM

Report
Helpful
SS
San Antonio
13 reviews
Dined on May 25, 2019
Overall 4food 4service 5ambience 5

Food was good, service was good, nothing remarkable, but would visit again.

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 28, 2019

Sorry we did impress you but glad you will return! Michael GM

Report
Helpful
V
San Francisco
1 review
Dined on May 20, 2019
Overall 4food 5service 4ambience 5

The food was delicious. Thankfully the hostess was accommodating and moved us away from the door where the cold Colorado Spring- Winter wind was coming in. We were left without get our order taken for twenty minutes or so, but the food was so delicious we will definitely be back. Thanks!

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 23, 2019

Hi Vern, Sorry about the delay in taking your order but thankful that you enjoyed your experience nonetheless and will be back. Michael GM

Report
Helpful
JB
Denver
1 review
Dined on May 18, 2019
Overall 5food 5service 4ambience 5

We made reservations for my birthday and we stayed at the Maven. The food was excellent and the drinks were divine. I definitely recommend the carnita tacos with the fluffy Indian shell and either the jalepeno margarita or basil cucumber margarita to go with it!

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 21, 2019

Thanks for the great review and celebrating your birthday with us! See you soon! Michael GM

Report
Helpful
SB
Denver
5 reviews
Dined on May 18, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 4

We had amazing dinner. The food and drinks we excellent and our server Alexandra was very attentive and knowledgeable.

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 21, 2019

Thank you for the great review and highlighting Alexandra! Michael GM

Report
Helpful
OT
Denver
1 review
Dined on May 15, 2019
Overall 4food 3service 5ambience 5

Stopped in for lunch. Very attentive service, and cool atmosphere, but everyone in our party agreed the food was just average.

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 16, 2019

Sorry we did not wow you! I do hope that you will give us another chance! Michael GM

Report
Helpful
OT
Denver
2 reviews
Dined on May 12, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 4

We were offered a complimentary dessert as it was a member of our parties birthday. Our server noticed without us even having to announce it. Such a fun treat! Plus the food here never disappoints.

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 14, 2019

Thanks for the feedback and glad we were able to surprise and delight you and your guests. See you soon, Michael GM

Report
Helpful
OT
Denver
2 reviews
Dined on May 2, 2019
Overall 3food 2service 4ambience 5

Great location, great vibe, so-so food. My Poloma was sickly sweet—so sweet I had to add half a glass of water to drink it. Tacos mediocre. My husband ordered a chile cheeseburger and although cooked to medium as requested, was really dry. My brother ordered a steak which was tasty but very chewy. My sister in law got a taco plate(3)and only ate one taco. The others were not worth the calories. Would not go back.

Kachina Cantina- Denver
Responded on May 5, 2019

Thank you for your feedback ! I am sorry that we did not exceed your expectations but will use this feedback to better ourselves. I do hope that you will give us another chance. Michael GM

Report
Helpful
OT
Denver
1 review
Dined on May 2, 2019
Overall 3food 5service 1ambience 4

Food was great, service was terrible. Little pricey for tacos it great flavors here and a great space/location

Report
Helpful
OT
Denver
1 review
Dined on April 28, 2019
Overall 1food 1service 3ambience 2

The place had great decor, and the staff was friendly and helpful. The server wasn't as attentive as she (the server) should have been, but other things happen and sometimes forgotten, i.e., Refill; especially when the fountain drinks are $5. The food was just not that great. I had the quinoa salad with carne asada. The mixture was good and tasted great, but the meat was so dry, and no flavor so the without the protein it wasn't as appealing. My partner ordered a burger and enjoyed it. I took a bite, and it was good. The patty didn't have much flavor and was ordered as mid-rare, and when received it, it was well done. We of course aways tip the minimum of 20% even if it was a crappy time. This place was a great place to try and glad we went -trying to make our way through Denver's restaurants-. i can't say we won't go back though; it's hard to find a good Michelada and they did a pretty great job!

Report
Helpful
RF
Denver
32 reviews
Dined on April 9, 2019
Overall 4food 5service 2ambience 4

We have had good experiences in the past, so I think we just caught them on a bad night. Our server appeared to be serving the whole restaurant. Our drinks took too long to arrive. We put in our food order and explained that we were on our way to the Rockies game. We waited and waited. Our server finally returned and informed us that she forgot to put in our order and asked if we remembered what we ordered or if we needed to see a menu again. We quickly ordered a taco platter to share as we hoped it would come out quickly. The food is excellent, but on this visit, the service was lacking. We will still be back and hope that we have more consistent service on our next visit.

Kachina Cantina- Denver
Responded on April 13, 2019

Thank you for the feedback! I do apologize for the server missteps. It does get busy as you know on Rockies games. We will do better! Michael GM

Report
Helpful
S
San Francisco
1 review
Dined on April 5, 2019
Overall 3food 3service 3ambience 4

The place is very nice. The ambiance is great! However, the portion sizes are very small. The food tasted average and nothing Oh so great!

Kachina Cantina- Denver
Responded on April 9, 2019

Thank you for your feedback! We appreciate it Michael GM

Report
Helpful
r
Denver
54 reviews
Dined on April 2, 2019
Overall 3food 3service 3ambience 4

Taco trio plate was very disappointing. I had the Carne Assada, Carnitas and Shrimp. If one orders those three items a la carte (same cost, arguably less) one has a choice of tortillas, but not possible with a plate of the same tacos???? The tacos came to the table soggy because all of the juices had leaked off the tacos into the entire plate. The shrimp as the best (not saying much) and it was over 50% pineapple. Carne was next best (still not saying much) and the meat was over cooked. Carnitas was just plain bad. My meeting partner had a salad with chicken added which looked better, but rather small.

Kachina Cantina- Denver
Responded on April 4, 2019

Hello! Thank you for your feedback! I am sorry to read that you were disappointed with your taco plate. You can get the tacos ala carte or 3 with rice and beans for $15. I do hope that you spoke to your server or one of my managers as we would have tried to rectify this situation while you were here. I do apologize and do hope that you will give us another chance. Michael GM

Report
Helpful
IA
Denver
1 review
Dined on March 27, 2019
Overall 3food 4service 1ambience 4

Our server did not come back to the table after we received our food for a long time. I had to ask another server for our bill. Usually pretty good service here but tonight it was off. Still great food.

Report
Helpful
KK
Denver
14 reviews
Dined on March 16, 2019
Overall 3food 2service 4ambience 4

The food was over-seasoned and not great. Guac was super garlicky, but good. The queso fundido was a little gritty, like the cheese was. My tacos were okay, but nothing phenomenal. Prickly pear margarita was fine. The plantains were awesome!! Flautas were good.

I loved the place and the atmosphere. Good service. The food was lackluster and random combos from Texas, Mexico, etc. Odd!

Report
Helpful
JH
1 review
Dined on March 16, 2019
Overall 3food 3service 2ambience 4

All around a solid "meh". Gave some things as pass as it was St. Patty's day but our server did not seem very busy with her tables and was generally pretty put out by our presence. When the runner brought out our food and placed it on the table, she reached across my plate to put down my friend's meal and the strings of her VERY dirty friendship bracelet went right across my taco. So gross. She did not seem concerned by it so seemed pointless to send it back, just scraped off the top layer. Overall, very sloppy presentation and service from staff in general. The green chile burger was underwhelming, the guacamole portion size was disappointing and the chips were no better than most store bought options. The one food highlight was the green taco, which I really enjoyed. I will stop in for a drink in the future and maybe a quick bite but definitely not for a whole meal - there are too many places nearby where the staff really wants to provide a great experience!

Report
Helpful
OT
Denver
3 reviews
Dined on March 8, 2019
Overall 3food 3service 4ambience 5

The drinks, queso, and tacos were fabulous! Skirt steak and scallops were ok but the sides were flavorless. Not work $25-28 per entree.

Report
Helpful
EW
Denver
1 review
Dined on March 6, 2019
Overall 3food 2service 3ambience 5

Wish their was a "depends" for the recommendation question. The foods is really so-so, but the ambiance and drinks are so strong that you can get over it if you're looking to eat with your eyes.

Report
Helpful
OT
New England
1 review
Dined on February 26, 2019
Overall 5food 5service 4ambience 5

What a great evening! I arrived to my table with a personalized greeting note for me and my guests which just set the mood for our dinner. I highly recommend going for their restaurant menu - great options to choose from and 100% worth the bang for your buck!!

Report
Helpful
1
2
3
7