Enable JavaScript to run this app.
Skip to main content
OpenTable logo
  1. Home
  2. United States
  3. Cleveland / Akron / Canton
  4. Cleveland
  5. Cleveland West
Black River Tavern, Elyria, OH

Black River Tavern

4.4
4.4
332 Reviews
$30 and under
American
The Black River Tavern, a unique, casual restaurant and bar situated on the picturesque Valley of the Eagles Golf Club, featuring handcrafted walnut tables made with repurposed timber and natural stonework locally quarried.

The menu is a mixture of farm-fresh salads, sharable appetizers, gourmet burgers, artisanally-prepared meats, homemade desserts, and many seasonal inspired dishes.

Come and experience the state of the art Indoor Golf Simulators, challenging enough for avid golfers yet suitable for all ages and skill levels, with full menu service. Black River Tavern is the perfect venue for all celebrations and every day gathering. Join us to watch your favorite sports events on the big screens or at the individual booth TVs. No game is left behind.

Check out our Happy Hour and Week Night Specials.

Make a reservation

2 people

7:00 PM


Booked 1 time today

Order delivery or takeout

Additional information

  • Dining style
    Casual Dining
  • Price
    $30 and under
  • Cuisines
    American, Bar / Lounge / Bottle Service
  • Hours of operation
    Mon–Sat 11:00 am–9:00 pm Sun 11:00 am–7:00 pm
  • Phone number
    (440) 365-1400
  • Payment options
    AMEX, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Business Casual
  • Executive chef
    Chef Dan Naso
  • Catering
    Valley of the Eagles Event Center and outdoor pavilion space is open. Ideal for weddings, corporate functions, golf outings, baby showers, and anniversary celebration. Please email us at Events@ValleyEagles.com or contact us directly at 440-365-1411 option 2 with your request. We will customize a menu that will compliment your event, and your budget.
  • Private party facilities
    Whether planning an anniversary party, fundraiser event, rehearsal dinner, informal reception for friends or holiday gathering, count on Black River Tavern to create any event sure to be memorable for its excellent service, delicious food and unparalleled hospitality. Black River Tavern’s versatile dining areas provide private, semi-private and patio spaces accommodating events large and small. Our flexible and custom designed menu will work with your budget, from passed hors d'oeuvres, plated meals, to buffet serving, allowing you to select a menu that will delight all of your guests.
  • Neighborhood
    Cleveland West
  • Cross street
    South/Detroit Rd, North/Kennedy Pkwy, West/Abbe via Burns
  • Parking details
    Private Lot
  • Additional
    Banquet, Bar/Lounge, Beer, Cocktails, Counter Seating, Entertainment, Full Bar, Gender Neutral Restroom, Gluten-free Options, Happy Hour, Late Night, Outdoor Smoking Area, Patio/Outdoor Dining, Patio/Outdoor Dining, Private Room, Takeout, View, Weekend Brunch, Wheelchair Access, Wine

What 332 people are saying

Overall ratings and reviews

Reviews can only be made by diners who have eaten at this restaurant

4.4
4.4 based on recent ratings
  • 4.4Food
  • 4.3Service
  • 4.4Ambience
  • 4.2Value

NoiseModerate

332 Reviews
  1. AnnetteC

    Cleveland

    3 reviews

    4.0

    3 reviews

    Dined on February 17, 2024

    1. Overall 4
    2. Food 4
    3. Service 5
    4. Ambience 4
    Our server was excellent. The food was good, but our appetizer, salad and pizza all came out at once, so we didn’t really get to enjoy it all. The menu had a lot of good choices, so we will return.

    Is this helpful?

  2. CaseyN

    Greater Boston

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on February 16, 2024

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    We got there when they opened but the food was amazing and the staff very friendly and attentive

    Is this helpful?

  3. BobbyC

    Cleveland

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on February 15, 2024

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Will definitely be back. Food was great, watched deer running around on the golf course while we ate. We thought the interior was done well, the heavy wooden tables and stone work took someone awhile to complete. Waitress was polite, attentive and pleasant. Our first time here and enjoyed ourselves and our meals. Salmon was delicious and my wife's chicken wrap was moist and tasty. Price was ok but everything everywhere is expensive these days.

    Is this helpful?

  4. OpenTable Diner

    Cleveland

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on February 14, 2024

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Good food, generous portions, friendly service and beautiful setting.

    Is this helpful?

  5. TraciB

    Cleveland

    2 reviews

    5.0

    2 reviews

    Dined on February 14, 2024

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    We dined in on Valentines Day for a fix priced special and it was nothing short of amazing! Service and food were top notch.

    Is this helpful?

  6. JosephR

    Cleveland

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on February 10, 2024

    1. Overall 1
    2. Food 1
    3. Service 1
    4. Ambience 1
    Slow service. Food was so dry and literally took over a hour for chicken mac. Never again
    Black River TavernResponded on February 16, 2024
    We are sorry you did not enjoy your experience. However, when you called up initially to get a large table of 16, we let you know that we could not accommodate you that night due to the number of reservations, and another large party we already had booked. You then put in several smaller reservations online, and when you arrived, you were adamant to be sat at the same table. We accommodated this request. Your party arrived at different times, and put in food orders at different times. Therefore, the food was not coming out at the same time. In regards to the Scallops, that was listed as an appetizer, and was an appetizer portion.

    1 person found this helpful

  7. Jddddd

    Cleveland

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on February 10, 2024

    1. Overall 1
    2. Food 1
    3. Service 1
    4. Ambience 3
    We were here for 2 1/2 hours. We ordered our meals right away and it took 2 HOURS for anything to arrive. All while the manager kept checking on us yet doing absolutely nothing to rush our food or make this experience pleasant. They weren’t that busy and there was plenty of staff. When the food arrived it was dry and cold! Not to mention I had ordered the scallops on a bed of cauliflower purée and was given two scallops cut in half with no purée. They were extremely thin. The server apologized profusely and comps our meal but it was the absolute worst dining experience of our lives. Very disappointed
    Black River TavernResponded on February 16, 2024
    We are sorry you did not enjoy your experience. However, when you called up initially to get a large table of 16, we let you know that we could not accommodate you that night due to the number of reservations, and another large party we already had booked. You then put in several smaller reservations online, and when you arrived, you were adamant to be sat at the same table. We accommodated this request. Your party arrived at different times, and put in food orders at different times. Therefore, the food was not coming out at the same time. In regards to the Scallops, that was listed as an appetizer, and was an appetizer portion.

    1 person found this helpful

  8. GeneC

    Cleveland

    2 reviews

    5.0

    2 reviews

    Dined on February 5, 2024

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 4
    4. Ambience 5
    It was a very nice lunch, catching up with a former employer. We are both retired and truly enjoyed it. Be sure to try the cajun cream of chicken soup and beet salad! Both are awesome!!!

    Is this helpful?

  9. StephenL

    Orlando

    3 reviews

    4.0

    3 reviews

    Dined on January 26, 2024

    1. Overall 4
    2. Food 4
    3. Service 4
    4. Ambience 3
    The Brussel sprout and the lobster tot appetizers were good. The lobster roll was very good. The pork ravioli was not very good. They needed more filling and the dough was dried out. More filling equals less dough to be dried out.

    Is this helpful?

  10. KathyC

    Cleveland

    1 review

    3.0

    1 review

    Dined on December 11, 2023

    1. Overall 3
    2. Food 3
    3. Service 3
    4. Ambience 4
    The Monday steak special had so much gristle that it was not enjoyable. Our food took a long time to come out most likely because the kitchen prioritized getting out the food for a private party. My friend liked her chicken sandwich and fries. I would go back but not order the steak.

    Is this helpful?

  11. BrianP

    Toronto

    5 reviews

    5.0

    5 reviews

    Dined on December 9, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Good food, friendly staff, good ambiance. They had some interesting specials.

    Is this helpful?

  12. LaurieM

    Cleveland

    4 reviews

    5.0

    4 reviews

    Dined on November 27, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Black River Tavern is a great place to enjoy lunch or dinner. My friends and I went for lunch and everything was wonderful! The food is delicious and the service top notch. Highly recommend!

    Is this helpful?

  13. PaulJ

    Cleveland

    18 reviews

    5.0

    18 reviews

    Dined on November 21, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 4
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    The service and food was great. The beet salad was light on the rainbow beets and forgot to add the pickled onions to the salad. Otherwise great experience and would recommend.

    Is this helpful?

  14. OpenTable Diner

    New York City

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on November 15, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Looked this place up on TripAdvisor for a evening meal with colleagues whilst on a business trip. We were fed up of chain restaurants and wanted something local and different. The Black River Tavern didn't disappoint. The golf course was lit up with holiday season lighting, looked so lovely, the drive up was beautiful. The parking lot was empty though, do not let this out you off! Tucked in the right hand corner, a little darkly lit in comparison to the golf course is the Tavern. When we walked in, I was a little concerned as the place was quiet, but once again do not let that put you off. The food is to die for! It did not disappoint, we hit the jackpot. The food was pleasantly surprising very high quality, presentation was great, tasty and well balanced plate plus a good sized portions. I had the twin bone in pork chop and there was nothing I didn't like, the cubed potatoes, the veggies, the pork chop and the chutney was all delicious. Clean plate! My colleague had the stockyard sirloin steak and commented exactly the same. Our server was great, Mariah, she was knowledgeable and even warned us that the cooking time of the pork chop was little longer due to the twin bone. Appreciated that. After such a great experience, when we enquired at the end why they were so quiet, we were informed that they had a run of bad luck with chefs in the past. Well the current chef is amazing, definitely knows how to prepare a plate of food, and I am sad that Elyria is a 4 hour plane journey away from me, otherwise I would have been back. Therefore next time I'm in Elyria I'm super excited to try the Black River Tavern again, I just hope the word hasn't got out and it is hard to get a reservation there!

    Is this helpful?

  15. LoriY

    Cleveland

    3 reviews

    5.0

    3 reviews

    Dined on November 8, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    The house made chips were outstanding. The narrowest out of her way to make our drinks to order. The salads were fresh and delicious’

    Is this helpful?

  16. JimC

    Cleveland

    1 review

    3.0

    1 review

    Dined on November 6, 2023

    1. Overall 3
    2. Food 3
    3. Service 2
    4. Ambience 3
    Steak night special and about what you might expect for a $12 steak. It's a bit tough and grisly but not bad. The server was overworked as seems typical at many establishments these days and was not very attentive but she was pleasant.

    Is this helpful?

  17. RussH

    Cleveland

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on October 10, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 4
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Wonderful ambiance and service! Very good food! We'll be back.

    Is this helpful?

  18. JamesS

    Columbus

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on September 30, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 1
    3. Service 1
    4. Ambience 4
    Had to wait 1.5 hours for burnt pizza. This resteraunt has so moch potential but the service is always bad. We keep giving it another shot but itvis always same result. This is an upper managemet issue and not the people working that eveaning short handed

    Is this helpful?

  19. OpenTable Diner

    New York City

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on September 23, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Great place, highly recommend if you are looking for something new.

    Is this helpful?

  20. Saji

    Cleveland

    19 reviews

    4.0

    19 reviews

    Dined on September 7, 2023

    1. Overall 4
    2. Food 5
    3. Service 3
    4. Ambience 4
    Delicious food every time we visit. Hats off to the chef

    Is this helpful?

  21. DEBRAE

    Cleveland

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on August 18, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 2
    3. Service 1
    4. Ambience 2
    The service was terrible. First we got the wrong food then the correct food took long that out to go order was done before we even got our meal. Over all poor experience would not recommend

    Is this helpful?

  22. JulieN

    Cleveland

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on August 12, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 5
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Staff were very pleasant and courteous. Food came out timely and was delish!

    Is this helpful?

  23. ValerieB

    Cleveland

    6 reviews

    3.0

    6 reviews

    Dined on August 5, 2023

    1. Overall 3
    2. Food 3
    3. Service 4
    4. Ambience 1
    Table near us was very loud and using f*** excessively Once they left it was much better Server shared that another group had moved away before us

    Is this helpful?

  24. Susie

    Cleveland

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on August 5, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 2
    3. Service 2
    4. Ambience 1
    Overpriced, mediocre food at best. It was so loud that you had to yell to have any conversation.

    Is this helpful?

  25. KATHYJ

    Cleveland

    1 review

    3.0

    1 review

    Dined on August 2, 2023

    1. Overall 3
    2. Food 3
    3. Service 3
    4. Ambience 3
    If your looking to eat and over see the golf course, won't get it here. Service was a little slow. (One person serving) chicken on fettuccine was dry. Fettuccine lacked flavor. Person with me ordered pizza with pepperoni and pizza had to go back. No pepperoni. Lobster bisque was excellent, highlight of the meal.

    Is this helpful?

  26. Jennifer

    Cleveland

    1 review

    4.0

    1 review

    Dined on July 30, 2023

    1. Overall 4
    2. Food 4
    3. Service 4
    4. Ambience 5
    They have a beautiful patio. Brunch was very good.

    Is this helpful?

  27. JohnT

    Cleveland

    3 reviews

    4.0

    3 reviews

    Dined on July 29, 2023

    1. Overall 4
    2. Food 4
    3. Service 5
    4. Ambience 4
    I ordered the bloody Mary to drink it was good. The burger I ordered was delicious had egg and bacon on it. The onion rings were cooked perfectly. I would highly recommend Black River restaurant for your next dinner out.

    Is this helpful?

  28. TracyD

    Cleveland

    5 reviews

    3.0

    5 reviews

    Dined on July 22, 2023

    1. Overall 3
    2. Food 5
    3. Service 2
    4. Ambience 5
    We had a confirmed reservation that they couldn't find when we arrived. Rather than being apologetic when we showed them the reservation, they were unhappy with us and had "attitude" and told us that service would be slow because the kitchen was backed up. The drink I ordered was incorrect. The food I ordered was incorrect. They were out of a signature appetizer (6:30 p.m. dinner). I spilled my water and they cleaned it up promptly, but I was never offered a refill. Once I got the correct order, I will say that my Philly Cheesesteak sandwich was the best sandwich I have ever had.

    Is this helpful?

  29. Haha

    Cleveland

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on July 18, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 1
    3. Service 1
    4. Ambience 1
    One of your workers posted on Snapchat saying “this a real ni**a party you cannot get in” I think her last name was stone she was making fun of me because I made a reservation for 8:30 and didn’t know y’all kitchen closed at 8:30

    Is this helpful?

  30. RobertC

    Cleveland

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on July 15, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 2
    3. Service 1
    4. Ambience 2
    Used to be my absolute favorite restaurant. Booked table despite recent bad reviews. Appetizer arrived after 25 minutes and was cold. Never saw our waitress again after she took our order. Food arrived somewhere around 45 minute mark. Wife received wrong side. At one hr we stood up to leave and had to ask for check. Sort out your issues.

    Is this helpful?

  31. SarahB

    Cleveland

    8 reviews

    2.0

    8 reviews

    Dined on July 15, 2023

    1. Overall 2
    2. Food 2
    3. Service 2
    4. Ambience 2
    Not a very good experience. We were seated in the side room right by the golf desk and golf simulators as opposed to what I would consider the “main” dining area. Waitress was very nice and brought us waters and our first round of drinks in a reasonable amount of time. There were 5 in our group. We ordered 3 appetizers, 1 bowl of soup, and 5 entrees. After a 30-minute wait, all items came out at once. The Mac and cheese was barely warm and the “tavern” chicken was dry. I asked to have the Mac and cheese warmed up and after it had been gone for 10 minutes I had to ask the waitress about where it was. She brought it back and it was still lukewarm. The lobster roll was lackluster, especially at that price. Two people had ordered truffle fries and only got regular fries. When asked, the waitress apologized and offered to bring out the truffle salt. One person said not to worry and the other said they would take it. The former got a discount of $10 on their bill and the latter got no discount even though all they got was a small bit of salt to put on their fries. The waitress was very nice but it was hard to tell where things truly fell apart because overall it was a very bad experience. I will not be going back to this restaurant.

    Is this helpful?

  32. Jzaid

    West Palm Beach

    1 review

    2.0

    1 review

    Dined on July 14, 2023

    1. Overall 2
    2. Food 2
    3. Service 3
    4. Ambience 4
    Did not get anyone to come bybour table for over 10 min. Suggest not to have thier restaurant open if they are having an event at another part of the facility. food was mediocre and ame out one meal at a time. last meal followed after we were all done and over 2 hours if painful eating.

    Is this helpful?

  33. OpenTable Diner

    Pittsburgh

    6 reviews

    vip
    1.0

    6 reviews

    Dined on July 9, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 1
    3. Service 3
    4. Ambience 5
    no mimosa bar or Bloody Mary bar, not that they couldn’t make them, just no one set it up I guess? We ordered some bacon and some Avocado toast as appetizers, it took so long to come out we figured we were going to get it with out meal. When it finally Came out, the bacon was cold and the avocado toast had everything piled on one piece and nothing on the other, it tasted fine after we spread it out. Nothing special, just some half assed sliced avocado on some toast. Two of us ordered steak, one French toast and I can’t remember what the forth had. The steak smelled funky and was over and under cooked at the same time. Neither one of us ate them but the waitress didn’t come back around so we just had the sides. French toast was ok. Waitress showed back up to give us our check and told us the manager hadn’t shown up so I am guessing that is why everything was sideways?

    Is this helpful?

  34. OpenTable Diner

    Grand Rapids

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on July 8, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 1
    3. Service 1
    4. Ambience 1
    We made reservations and drove 45 minutes away to go there and when we got there we were told that the kitchen was closed. That someone was supposed to call us but no one ever called us

    Is this helpful?

  35. RittR

    Cleveland

    4 reviews

    3.0

    4 reviews

    Dined on July 8, 2023

    1. Overall 3
    2. Food 1
    3. Service 2
    4. Ambience 4
    It is a very neat restaurant with structure and decor. The service was very slow and my food was terrible. I ordered the meatball parm (sub) and the bread was hard and super chewy and the meatballs were cold and mushy. I would try it again but ordering something different.

    Is this helpful?

  36. OpenTable Diner

    Cleveland

    2 reviews

    1.0

    2 reviews

    Dined on July 7, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 2
    3. Service 4
    4. Ambience 2
    Terrible long wait, after hour and half and only getting one of our apps and drinks we left. Kitchen ticket time is ridiculous. One group of teens came in and were in their mid thirties when we left.

    Is this helpful?

  37. TracyS

    Cleveland

    1 review

    1.0

    1 review

    Dined on July 2, 2023

    1. Overall 1
    2. Food 1
    3. Service 1
    4. Ambience 3
    Horrible waitress, food was cold, forgot my extra drink but yet charged me for it! Slow, waitress was more worried about socializing then taking care of table. Daughter in law was with us she is a party event coordinator for a yacht club in Cleveland and the things she had to say after our first experience at the Tavern

    Is this helpful?

  38. OpenTable Diner

    Cleveland

    1 review

    2.0

    1 review

    Dined on July 1, 2023

    1. Overall 2
    2. Food 2
    3. Service 1
    4. Ambience 4
    What a pretty restaurant but terrible service…. The manager was almost in tears and clearly understaffed for a Sat night…. Out of menu items not announced. Burger came out missing condiments, on white bread. Worlds oldest fries. Loved the decor and had high hopes but they were let down. Maybe we will try again in a year or two.

    Is this helpful?

  39. OpenTable Diner

    Cleveland

    1 review

    5.0

    1 review

    Dined on July 1, 2023

    1. Overall 5
    2. Food 4
    3. Service 5
    4. Ambience 5
    Great experience! Service was outstanding. Atmosphere was very warm and pleasant.

    Is this helpful?

  40. PhilS

    Cleveland

    1 review

    2.0

    1 review

    Dined on June 30, 2023

    1. Overall 2
    2. Food 2
    3. Service 4
    4. Ambience 4
    Ordered medium prime rib which was served rare. Sent back and was returned as requested, however; had to ask for the horse radish sauce as it was not plated. Vegetables were cool as well as potatoes. Server was apologetic but this is the fault of the kitchen.

    Is this helpful?

Safety precautions

  • Cleaning & sanitizing

    • Surfaces sanitized between seatings
    • Digital, disposable or sanitized menu provided
    • Sealed or wrapped utensils used
    • Common areas deep-cleaned daily
    • Sanitizer or wipes provided for customers
    • Contactless payment available
  • Physical distancing

    • Limited number of seated diners
    • Distancing maintained in common areas
    • Extra space between tables
  • Protective equipment

    • Waitstaff wear masks
  • Screening

    • Sick staff prohibited in the workplace
    • Staff temperature check required

FAQs

Black River Tavern offers takeout which you can order by calling the restaurant at (440) 365-1400.

Black River Tavern is rated 4.4 stars by 332 OpenTable diners.

Yes, you can generally book this restaurant by choosing the date, time and party size on OpenTable.

Make a reservation

2 people

7:00 PM


Booked 1 time today

Order delivery or takeout

Google Map for Black River Tavern

1100 Gulf Rd, Elyria, OH 44035

Additional information

  • Cross street
    South/Detroit Rd, North/Kennedy Pkwy, West/Abbe via Burns
  • Neighborhood
    Cleveland West
  • Hours of operation
    Mon–Sat 11:00 am–9:00 pm Sun 11:00 am–7:00 pm
  • Price
    $30 and under
  • Cuisines
    American, Bar / Lounge / Bottle Service
  • Dining style
    Casual Dining
  • Dress code
    Business Casual
  • Parking details
    Private Lot
  • Payment options
    AMEX, Discover, Mastercard, Visa
  • Executive chef
    Chef Dan Naso
  • Additional
    Banquet, Bar/Lounge, Beer, Cocktails, Counter Seating, Entertainment, Full Bar, Gender Neutral Restroom, Gluten-free Options, Happy Hour, Late Night, Outdoor Smoking Area, Patio/Outdoor Dining, Patio/Outdoor Dining, Private Room, Takeout, View, Weekend Brunch, Wheelchair Access, Wine
  • Phone number
    (440) 365-1400
  • Catering
    Valley of the Eagles Event Center and outdoor pavilion space is open. Ideal for weddings, corporate functions, golf outings, baby showers, and anniversary celebration. Please email us at Events@ValleyEagles.com or contact us directly at 440-365-1411 option 2 with your request. We will customize a menu that will compliment your event, and your budget.
  • Private party facilities
    Whether planning an anniversary party, fundraiser event, rehearsal dinner, informal reception for friends or holiday gathering, count on Black River Tavern to create any event sure to be memorable for its excellent service, delicious food and unparalleled hospitality. Black River Tavern’s versatile dining areas provide private, semi-private and patio spaces accommodating events large and small. Our flexible and custom designed menu will work with your budget, from passed hors d'oeuvres, plated meals, to buffet serving, allowing you to select a menu that will delight all of your guests.
OpenTable
  • About Us
  • Blog
  • Careers
  • Press
More
Businesses
  • Restaurant reservation software
  • Industry insights
  • Hospitality resources
  • Marketing resources
  • Operation resources
  • How to open a restaurant
  • For restaurants
  • For restaurant groups
Join us on
  • Privacy Policy
  • Terms of Use
  • Cookies and Interest-Based Ads
  • Do Not Sell or Share My Personal Information
  • Cookie Preferences
Copyright © 2024 OpenTable, Inc. 1 Montgomery St Ste 500, San Francisco CA 94104 - All rights reserved.
OpenTable is part of Booking Holdings, the world leader in online travel and related services.
Booking Logo
Priceline Logo
KAYAK Logo
Agoda Logo
Rentalcars Logo
OpenTable Logo