Pampas Las Vegas

3.6
icon/ic_reviewCreated with Sketch.
3416 Reviews
icon/ic_price_rangeCreated with Sketch.
$30 and under
icon/ic_cuisineCreated with Sketch.
Brazilian Steakhouse
Pampas Brazilian Grille "The True taste of Brazil,"
Dine at your own pace. Eat as much as you like. Sizzling skewers brought to your table in a seemingly endless parade of food. Sit back, relax and enjoy the "Ultimate Dining Experience" at Pampas Brazilian Grille. Mountains of garden fresh produce and salads together with the finest spit roasted meats available; all to your hearts content.

Success begins here at Pampas Brazilian Grille. By planning your next Leisure Group, Business Lunch or Dinner, Wedding, Shower, Rehearsal Dinner, Social or Corporate event with us you ensure your clients, co-workers or friends and family the most energized environment available. From the latest technological amenities to the finest food and service, Pampas Brazilian Grille delivers a dynamic experience. If success is what you require for your clients or guests call us to provide only the best.
What 3416 People Are Saying
Overall ratings and reviews
Reviews can only be made by diners who have eaten at this restaurant
3.6based on recent ratings
3.6
food
3.6
service
3.6
ambience
3.4
value
Noise · Moderate
56% of people would recommend it to a friend
5
4
3
2
1
Sort by
Filters
S
1 review
Dined 2 days ago
Overall 4food 5service 4ambience 5

Great service! food was great so glad we added it to our trip

AS
Portland
3 reviews
Dined 2 days ago
Overall 2food 1service 4ambience 1

Extremely disappointing and the host was super rude.

W
Greensboro
2 reviews
Dined 5 days ago
Overall 5food 5service 5ambience 5

Perfect in every way. If we had been near the next day we were going again.

Pampas Las Vegas
Responded a day ago

Thank you for taking the time to leave us these great comments about your visit!

Report
EP
1 review
Dined on October 7, 2019
Overall 2food 2service 1ambience 2

While the food was good and the waiter was nice, service was poor. We waited over an hour for steak(which is a main staple of the menu) and salmon ( which takes less than 20 min in a broiler). The manager addressed our issues and apologized. Unfortunately, tables in our area were just as unhappy as we were, and had similar complaints.

Pampas Las Vegas
Responded 5 days ago

Thank you for taking the time to share this feedback. We are sorry to hear that your experience was less than the perfect one we strive for.

Report
M
1 review
Dined on October 5, 2019
Overall 1food 1service 2ambience 2

Didn’t think it was good. Service was slow. Meat was dry.

Pampas Las Vegas
Responded on October 8, 2019

Thank you for sharing this feedback. We are sorry to hear that you did not enjoy your visit with us but appreciate you letting us know so we can improve.

Report
t
1 review
Dined on October 5, 2019
Overall 2food 2service 4ambience 3

My experience for the second time ever being at the restaurant was not good. I found the meat not cooked long enough for the parmesan sirloin and had to wait much longer for the other meats to come around. The 1st time when I went there about a year ago was much better. The service was slower then I expected and even the water which was empty wasn't replaced with another. I dont know if it was just a bad night to be dining in , but it wasn't a enjoyable dining experience for my wife and I. I truly love the idea what Pampas experience is all about but just didnt feel that It was up to my expectations. Not sure if I will come back next year or not . That's all I have to say about my experience that evening and hope this feedback helps moving forward.

Pampas Las Vegas
Responded on October 8, 2019

Thank you for taking the time to share this honest and detailed feedback. We strive to give every guest a great experience and sometimes that doesn't happen. We appreciate you sharing so we can improve and do hope you will give us a chance to wow you on your next trip!

Report
BR
1 review
Dined on October 4, 2019
Overall 3food 2service 4ambience 4

The service was great, but the food left a lot to be desired. Dry, bland and boring. For the cost this does not meet the expectation set.

Pampas Las Vegas
Responded on October 8, 2019

Thank you for sharing this feedback. It is comments like these that give us a chance to do better.

Report
LM
Las Vegas
1 review
Dined on October 4, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

The food was so delicious and fresh. The meat came around to the tables promptly and the servers were extremely attentive. The vibe was cool. My husband and I were there for our 1 yr anniversary and felt we had a memorable experience

Pampas Las Vegas
Responded on October 6, 2019

Thank you for taking the time to leave us these great comments!

Report
Z
Los Angeles
10 reviews
Dined on October 1, 2019
Overall 1food 1service 1ambience 1

I was expecting the food and service to be similar to Fogo De Chao. It was not. The service was terrible. They were not able to get our order correct. The noise level was outrageously loud. It was so loud we could not communicate with the waiter. If the restaurant would have been complimentary it would still be prohibitively expensive!

Pampas Las Vegas
Responded on October 6, 2019

Thank you for providing us with this feedback.

Report
TP
1 review
Dined on October 1, 2019
Overall 3food 3service 3ambience 3

Food and service were ok. Very expensive. No value here

Pampas Las Vegas
Responded on October 6, 2019

Thank you for taking the time to share this feedback with us.

Report
OT
Columbus
3 reviews
Dined on October 1, 2019
Overall 3food 3service 2ambience 3

Thought this restaurant would be similar to Texas de Brazil....NOT even close. Service was extremely slow. Salad bar was barely stocked and did not have all the normal salad bar fixens. Only got 2 drinks with dinner because waiter was extremely slow! Oh, and they charge you for water that they don’t tell you about!

Pampas Las Vegas
Responded on October 6, 2019

Thank you for taking the time to leave us this feedback. We are sorry to hear that your visit was less than the perfect one we aim for but appreciate you letting us know so that we may improve.

Report
RM
Chicago
3 reviews
Dined on September 30, 2019
Overall 1food 1service 1ambience 2

Having visited a number of Brazilian restaurants that offer the all-you-can-eat experience, I was excited to try Pampas on a recent trip to Las Vegas. We scored a deal on a discount site and thought we were in for a great experience. Sadly, this was not the case. The food was passable at best. The meat was dry and not flavorful. The salad bar was very basic and everything felt mass produced. Service was slow and even though our server asked if we wanted certain cuts of meat, it took him a few times to request they be brought to our table. We were sitting there for 5-10 minutes between each meat offering at some points. We noticed a lot of other patrons were there with vouchers or deals. After the mediocre food and service, that must be the gimmick they use to get customers. I was disappointed we paid a discounted price, so I can imagine the disappointment from those who paid full price.

Pampas Las Vegas
Responded on October 6, 2019

Thank you for sharing this honest and detailed feedback. We are sorry to hear that your experience with us was not a pleasant one.

Report
KC
Minneapolis
3 reviews
Dined on September 30, 2019
Overall 3food 3service 2ambience 3

Tables too close together for getting up to go to the salad bar.

Pampas Las Vegas
Responded on October 3, 2019

Thank you for sharing this feedback.

Report
GM
San Antonio
1 review
Dined on September 29, 2019
Overall 4food 3service 4ambience 3

I’ve had better experiences and better food The service was decent.. took a while for everything. Food wasn’t worth the price .

Pampas Las Vegas
Responded on October 3, 2019

Thank you for sharing these comments. We are sorry that your visit was less than perfect.

Report
KC
1 review
Dined on September 29, 2019
Overall 4food 5service 5ambience 3

I used a Groupon for my experience there... It was definitely worth it... My server was not the speediest with our drinks(speaking of drinks you must try the white sangria) The meat server Walter was the best part of our whole experience.. He made sure we had tried all cuts of meat and as he was making his rounds he just checked in on us.. I would definitely go again.

Pampas Las Vegas
Responded on October 3, 2019

Thank you for taking the time leave us this review of your expereince.

Report
AH
1 review
Dined on September 29, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 4

Was on vacation in Las Vegas for our anniversary. We use our Groupon coupon! My waiter Dave was amazing. And loved the Brazilian drink.!

Pampas Las Vegas
Responded on October 1, 2019

Thank you for sharing these great comments!

Report
DV
1 review
Dined on September 29, 2019
Overall 3food 5service 3ambience 3

I haven't been a big fan and return customer for years but my last two visits in the last 12 months have not been good. the food is good but the service and cleanliness of the buffet area leave a lot to be desired. when we first arrived they brought around the meats then they suddenly stopped for no reason and that was the end!

Pampas Las Vegas
Responded on October 1, 2019

Thank you for taking the time to leave us this feedback. We appreciate you letting us know so that we have an opportunity to do better.

Report
CV
Las Vegas
1 review
Dined on September 29, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Price is a lot more reasonable than Texas de Brasil or the other spot, food is great!! They keep coming by to carve you more and more! Highly recommend if you haven't been here before!

Pampas Las Vegas
Responded on October 6, 2019

Thank you for taking the time to share these great comments about your visit!

Report
GT
Los Angeles
6 reviews
Dined on September 28, 2019
Overall 3food 3service 2ambience 3

It may have been an off night as we had been here before but the selection of meats, the frequency of the servers coming around and the overall repeated requests did not make for a great evening. The food, however, when we eventually got it was tasty and the meat was good quality. Maybe Saturday night is not the best time to go.

Pampas Las Vegas
Responded on September 30, 2019

Thank you for sharing this honest and detailed feedback about your visit with us.

Report
S
1 review
Dined on September 28, 2019
Overall 3food 1service 2ambience 4

We came in and the majority of our section was empty. When a worker noticed we were still waiting for our drinks from the bar, he said something to the waitress; she responded by walking by the table saying “relax guys, they’re coming.. I’m only one person” we weren’t mad, we hadn’t complained but we were getting impatient and her response left a bad vibe. The quality of food was not worth the large price tag we paid for it. The steaks and chicken were overcooked, tough, and had no seasoning. The deserts were extremely disappointing and tasted terrible. The salad bar was the best thing we ate, but definitely wasn’t worth over $50 per person.

Pampas Las Vegas
Responded on September 30, 2019

Thank you for sharing this feedback. Can you respond to this with the date and time of your visit as well as the name used for the reservation so we can look into this?

Report
OT
Las Vegas
2 reviews
Dined on September 28, 2019
Overall 2food 2service 1ambience 2

* will poor you water then tell you thier charging you for it per person( Though I had a water bottle with me)
*You don't see you're wait staff much.
* asked if they had regular Iced tea? Responce yes
When I asked why I got a flavored tea she said "well I just thought you'd deal with it, cuz we don't carry Reg flavored ice tea" OMG!
* You will wait quite some time for meats and NOT much difference between Breakfast and lunch accept you'll pay more for lunch

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for this feedback. Can you send us an email to promotions@pampasusa.c om with the date and time of your visit as well as the name on the reservation so we can look into this?

Report
A
Orange County
10 reviews
Dined on September 27, 2019
Overall 2food 3service 1ambience 2

We went for my sons 21st birthday. I had notified the restaurant ahead of time of the occasion and it was given to the server. We were seated at the table for a long time before the server came over. About 15 minutes. They didn’t give us a drink menu so we ordered the food and the server said he’d bring the drink menu to us as while we were at the salad bar. The server must have been busy because we didn’t see him until we were halfway through the meal. He then took our drink order and didn’t bring it to us until we were through with the meal. He wasn’t friendly either. We had more interaction with the meat servers. The meat servers came at a great pace. The fact we had no celebratory beverages with our meal was not good. When we were through my sons birthday was never acknowledged-server too busy. It was kind of sad because other servers were acknowledging other guest birthdays.

Food was ok. Salad bar, in comparison to other Brazilian steakhouses, weak. Selections were weak.

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for taking the time to share this feedback. We are very sorry to hear that the server prevented you from being able to fully celebrate! We would like to look into this further, can you email us at promotions@pampasusa.c om with the date and time of your visit and the name on the reservation?

Report
OT
Seattle
1 review
Dined on September 27, 2019
Overall 4food 4service 4ambience 5

Got right in but took forever to be welcomed. Limited meats for a Friday night and service was very very slow even though there were a lot of open tables and many servers running around. Second time here and won’t be back.

Pampas Las Vegas
Responded on September 30, 2019

Thank you for providing this feedback. We are sorry to hear that this experience was less than perfect.

Report
OT
Tampa
1 review
Dined on September 26, 2019
Overall 1food 2service 2ambience 2

We received a buy one get one coupon (from our hotel) for the Meat Rodizio usually $54.95 a person. When getting to the restaurant and presenting the coupon it in fact was not buy one get one but $38 (and change) per person. Our meal for 4 with tip ended up being over $200 for a very mediocre meal. They advertise a vast selection of meat, however we repeatedly saw sirloin, chicken, and sausage, we finally had to ask for other options including the filet. All in all, the meal was extremely over priced for below average quality food. When the pork and chicken were the best things at a “steakhouse” that’s a problem.

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for providing this feedback. We are sorry to hear that you felt mislead on the pricing, and we would really like to get more information on which hotel you visited from so that we can make sure they are setting the proper expectations for the coupon usage.

Report
OT
Seattle
1 review
Dined on September 25, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Missed our reservation by 10 mins because apparently the staff of the casino do not know how to give correct directions , but finally made it tri tip, steak, ribs, pork loin, garlic steak all very tasty. The lamb came & I had to tap out. The sausage was not to my standards . The buffet I didn't care for. Mediterranean dishes, not to my taste buds

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for reviewing your visit.

Report
OT
Las Vegas
2 reviews
Dined on September 25, 2019
Overall 3food 4service 2ambience 3

Last year when we visited it was brilliant, the waiter couldn’t do enough for us. This time hardly seen the waiter. Had the groupon voucher and only had 2 drinks in the hour even tho I had asked for refills. Always say never go back to the same place twice and this proves it

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for taking the time to leave us this feedback. We would like to look into this further, could you send us an email to promotions@pampasusa.c om with the date and time of your visit and the name on the reservation?

Report
LE
Las Vegas
1 review
Dined on September 25, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Very friendly staff. Awesome food especially the ribs! Will definitely come back again

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for taking the time to leave us these great comments!

Report
BA
Philadelphia
1 review
Dined on September 24, 2019
Overall 1food 2service 1ambience 2

The worst dining experience ever. Good is average tasting, if you get served at all. Servers are slow and have an attitude. Waste of time.

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

We are very sorry to hear that this was your experience. Can you send us an email with the date and time of your visit as well as the name on the reservation so that we can look into this further.

Report
AA
San Diego
2 reviews
Dined on September 24, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 4

Great food and great service

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for taking the time to leave is this great review!

Report
OT
Phoenix
1 review
Dined on September 24, 2019
Overall 4food 5service 4ambience 4

Great food when you could get it...crowded salad/sides bar and had to wait on meat. But things improved after an hour. Walter was wonderful!

Pampas Las Vegas
Responded on September 25, 2019

Thank you for reviewing your visit with us!

Report
OT
Omaha
5 reviews
Dined on September 23, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 4

Food was great and the wait staff staff was very accommodating

Pampas Las Vegas
Responded on September 25, 2019

Thank you for leaving us these great comments!

Report
i
Las Vegas
10 reviews
Dined on September 22, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Every year we go to Vegas we go here they are very pleasant and the meats are amazing

Pampas Las Vegas
Responded on September 25, 2019

Thank you for taking the time to leave us this great review!

Report
m
New England
1 review
Dined on September 22, 2019
Overall 1food 1service 1ambience 2

Service extremely slow. Took 20 minutes to get drinks for table to all arrive.
Food was over cooked

Pampas Las Vegas
Responded on September 25, 2019

Thank you for sharing this feedback, we are sorry to hear that slow service took away from your experience.

Report
CC
1 review
Dined on September 22, 2019
Overall 4food 5service 2ambience 3

We are returning patrons after thoroughly enjoying dining here before, but this time was very different after they found out we were there on a promotion. Was instantly sat with all the other "promotion" patrons outside in the miracle mile. Not really a big deal but you could almost tell that our main server was not thrilled to have us there as he was not very attentive. Food was great as always. Know that if you order bottomless mimosas, they will be mostly orange juice and you will need to ask for something less sweet.

Pampas Las Vegas
Responded on September 29, 2019

Thank you for sharing this feedback on your visit. We are sorry to hear that you felt the server was not pleasant but we appreciate you sharing so that we can do better.

Report
CT
Montana
6 reviews
Dined on September 21, 2019
Overall 5food 5service 4ambience 5

There were quite a few ways to save money off the price on the menu, but regardless of the cost, the food was amazing. I loved the different steaks to try, but honestly my favorite meat was the pork they brought to the table! Also, make sure you try the pineapple. It will ruin pineapple in any other form for you!

Pampas Las Vegas
Responded on September 25, 2019

Thank you for taking the time to share these great comments about your visit!

Report
JS
1 review
Dined on September 21, 2019
Overall 1food 3service 1ambience 2

I can’t rate the food or the value as I never got to eat. We made a reservation, arrived before our time, and waited a couple minutes to get our table. Oh and I should mention some guy will try to up sell you acting like you’re getting a deal, but I’m 99% sure he works for the restaurant and doesn’t knock anything off the price (he offers shrimp for like $2-$3 less than the menu price).

Anyway we got our table, the hostess plopped down a bottle of water which I’m unsure if it was free or paid, but it was some branded bottle so I wasn’t about to start drinking it without asking...now the problems start. 10 minutes go by and nobody has come to our table to ask about drinks, which meal option we’d want, or given us any hint that they’re going to check on us.

A waiter/busser asked if we needed anything, and we mentioned we needed our waiter since we’ve been waiting. He goes to a waiter, I’m unsure if it was ours, and mentions were waiting to order. The waiter looks over, possibly acknowledging our presence, and then continues to not come over.

All in all we sat in a restaurant for 15 minutes with no service, and I doubt anybody working there cared enough to notice we’d left.

Oh, and while we were waiting in all that time I saw two meat servers come by...

I will not be returning.

Pampas Las Vegas
Responded on September 25, 2019

Thank you for taking the time to share this feedback. We are sorry to hear that there was some sort of staff miscommunication that prevented you from receiving proper service as I am sure you would have otherwise enjoyed your meal. We will use this as a training opportunity with our staff to ensure that proper care is taken to great new tables in a timely manner.

Report
OT
Los Angeles
2 reviews
Dined on September 21, 2019
Overall 5food 4service 5ambience 5

The service was excellent. The meats were a little dry, the beers were cold. Over all delicious

Pampas Las Vegas
Responded on September 22, 2019

Thank you for leaving us this great review!

Report
OT
Washington DC
1 review
Dined on September 20, 2019
Overall 5food 4service 5ambience 4

Brooks and Victor - we will request them for servers next time. They are awesome.

Pampas Las Vegas
Responded on September 22, 2019

Thank you for taking the time to share these great comments!

Report
OT
Las Vegas
1 review
Dined on September 19, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Great food and great service! Will definitely go back.

Pampas Las Vegas
Responded on September 21, 2019

Thank you for taking the time to leave these great comments!

Report
PM
1 review
Dined on September 19, 2019
Overall 5food 5service 5ambience 5

Ask for Aaron! This man took care of us unlike anywhere I have been. I almost felt bad for telling him I'm ok so many times. We had the single best table I've ever had and we couldn't keep up with how fast and delicious the food was. I will be back on my next trip to vegas

Pampas Las Vegas
Responded on October 1, 2019

Thank you for taking the time to leave us this great review!

Report
1
2
3
86

Tweets by Pampas Las Vegas