Gaststub zur Bimmlbah

5
5 Reviews
€30 and under
Country kitchen

Safety precautions

Cleaning & Sanitizing
  • Common areas deep cleaned daily
  • Sanitizer or wipes provided for customers
Physical Distancing
  • Distancing maintained in common areas
Protective Equipment
  • Waitstaff wear masks
  • Diners must wear masks unless eating or drinking
Screening
  • Sick staff prohibited in the workplace
  • Contact tracing information collected
  • Staff is vaccinated
  • Proof of vaccination required to dine indoors
What people are saying
Overall ratings and reviews
Reviews can only be made by diners who have eaten at this restaurant
5.0based on all time ratings
5.0
food
4.9
service
5.0
ambience
5.0
value
Noise · Moderate
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
progress_bar_value foreground of progress bar
progress_bar_background background of progress bar
Sort by
Filters
M
Marianne
Leipzig
1 review
Dined on January 9, 2022
Overall5food5service4ambience5

Trotz des fehlendes Kreativ-Menü, war das Essen ganz lecker, originell und mit eine hervoragende Preise-Leistungs-Verhaltnis. Der Service war auch sehr freundlich und effizient. 😷 nicht vergessen.
Herzlichen Glückwunsch zu Ihrer Professionalität und bis bald!

Report
T
Tina
1 review
Dined on January 8, 2022
Overall5food5service5ambience5

Ich sag nur lecker, lecker, lecker! Wer in der Region mal richtig gut essen gehen möchte, muss hier unbedingt mal vorbei schauen. Tolle regionale Küche, modern interpretiert/in Szene gesetzt. Auch der Service war mehr als zuvorkommend. Wir kommen wieder :)

Report
MH
MatthiasH
1 review
Dined on January 7, 2022
Overall5food5service5ambience5

Uriges Ambiente, lecker Essen und freundlicher Service, immer gern wieder!

Report
ME
MarliesE
Leipzig
1 review
Dined on January 1, 2022
Overall5food5service5ambience5

Von der Reservierung über die Bedienung, Speisekarte, Speisen waren für unsere Gäste und uns einfach nur PERFEKT. SEHR GUT!

Report
S
Sebastian
Leipzig
1 review
Dined on December 31, 2021
Overall5food5service5ambience5

Sehr gute Küche, welche traditionelle Speisen sehr gut mit moderner Küche verbindet. Ich hatte ein klassisches Schnitzel, dieses war auf den Punkt gebraten und knusprig. Das Knusperhähnchen meiner Freundin mit Süßkartoffelpommes war ebenfalls sehr saftig und lecker. Die Salatbeilagen hatte ein super leckeres Dressing.
Die Vorsuppen waren ebenso zu empfehlen, wie die Nachspeisen.
Preislich Empfande ich es als sehr günstig (Preise lagen um die 12€ für die Gerichte). Aber dies ist wohl auch der Region geschuldet.
Die Bedienung war zügig und sehr freundlich. Das Ambiente war sehr schön und passend zum Thema Dampfeisenbahn und der erzgebirgischen Region.
Ich kann dieses lokal jedem der in der Nähe ist wärmstens empfehlen.

Report

FAQs

Gaststub zur Bimmlbah offers takeout which you can order by calling the restaurant at 037342 8263.

Gaststub zur Bimmlbah is rated 5 stars by 5 OpenTable diners.

Yes, you can generally book this restaurant by choosing the date, time and party size on OpenTable. Due to local restrictions, this restaurant may not be accepting reservations at the moment.